Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Πάει ο παλιός ο χρόνος...

Λίγη ώρα πριν το 2016 μπει στην σφαίρα του παρελθόντος,κάθισα για λίγο στον υπολογιστή μου ώστε να γράψω την τελευταια ανάρτηση του χρόνου. Ενός χρόνου που μου δίδαξε,μου θύμισε, μου πήρε αλλά και μου έδωσε πολλά. Δεν θα πω αν η χρονιά αυτή ήταν δυσάρεστη γιατί θα σβήσω έτσι όλες τις όμορφες στιγμές, ούτε όμως και επηρεασμένη από την μαγεία της ημέρας θα πω ότι ήταν ευχάριστη καθώς οι δύσκολες στιγμές της μου διδάξαν πολλά...
Θα πω όμως ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας κράτησε υγιείς και που με τις εμπειρίες αυτής της χρονιάς ξεκινώ δυναμικά την επόμενη. Πιο ώριμη, πιο έμπειρη, πιο αποφασισμένη η λίστα των στόχων του 2017 μοιάζουν απλά εύκολοι.Θα ευχηθώ σε όλους υγεία, ηρεμία,προσωπική γαλήνη και κυρίως ειρήνη. Ας προσπαθήσουμε όλοι να γίνουμε λίγο καλύτεροι άνθρωποι,λίγο πιο υπομονετικοί και ολιγαρκείς στο τι ζητάμε από τους άλλους. Αγάπη στον εαυτό μας και στους γύρω μας. Εύχομαι σε όλους ουσιαστική ευτυχία.

Καλή χρονιά..ευτυχισμένο το 2017
Κανένας άνθρωπος χωρίς δουλειά, σπίτι, τροφή.
Κανένας άνθρωπος χωρίς μια αγκαλιά.
Κανένας άνθρωπος μόνος του.
Κανένας άνθρωπος χωρίς αγάπη.

Η δική μου λίστα επιθυμιών  για την χρονιά ετοιμάζεται πριν καλωσορίσω την καινούρια χρονιά...


Εύχομαι σε όλους σας το 2017 να αποκτήσετε όσα πραγματικά επιθυμείτε...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips