Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Ο κόσμος μου βραβεύτηκε!!!

Σας ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!
Ήρθε ξαφνικά,αναπάντεχα και με γέμισε χαρά!!! 


Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα από όλους τις γλυκές bloggoλογιες και φυσικά όλους όσους με διαβάζεται κ με ακολουθείτε,άλλοι τυχαία,άλλοι γιατί είναι φίλοι και άλλοι γιατί τους ενδιαφέρουν τα όσα κάνω. Όλοι εσείς με τον δικό σας τρόπο με κάνετε να προσπαθώ ,να δημιουργώ και να βλέπουμε μαζί βήμα βήμα ιδέες που μπορούν να κάνουν τον κόσμο μας πιο όμορφο..

Τον τελευταίο μήνα πρόσθεσα στην θεματολογία του blog μου και κείμενα. Σκέψεις,απόψεις,προβληματισμούς και βλέπω μια πολύ ζεστή ανταπόκριση από τους φίλους αναγνώστες,κάτι που με χαροποιεί πολύ!!! Αν και στην αρχή με φόβιζε το να γράφω κείμενα και μάλιστα βιωματικά τελικά ανακάλυψα ότι υπάρχουν πολλοί να με "ακούσουν"...



Για το blog μου και για μένα...


Γιατί ξεκινήστε το blog; 
Γιατί το να μοιράζεσαι τα ενδιαφέροντά σου είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία!
Πείτε μας τι σας ενθουσιάζει;
Κάθε φορά και κάτι καινούριο,μα πάντα η προσπάθεια στο να δημιουργήσω. Από ένα κείμενο που θα βγάζει τα εσώψυχα μου εώς να δώσω ζωή σε ένα αντικείμενο που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πια.

Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια & η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιόν τρόπο;
Βοηθούν με κάθε τρόπο.Είναι η δεύτερη ματιά στα ψεγάδια που δεν βλέπεις.Είναι το δεύτερο μυαλό που θα σου δώσει νέες ιδέες,είναι η επιβεβαίωση πως στον δικό σου κόσμο δεν είσαι μόνος.

Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Για μαγειρική,κατασκευές,επαναχρησιμοποίηση αντικειμένων,πλέξιμο,ραπτική..και τον τελευταίο μήνα για τις ανθρώπινες σχέσεις.

Έχετε δημιουργήσει φιλική σχέση με άλλους bloggers;Έχετε γνωριστεί από κοντά;
Μέχρι στιγμής όχι αλλά θα μου άρεσε πολύ σαν ιδέα.


Πώς φαντάζεστε το blog σας 2 χρόνια μετά;
Μεγαλύτερο κατά 2 χρόνια (!!!)
Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Σε αυτό δεν μπορώ να απαντήσω εγώ!

Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Αρκετό.Αν και δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος. Ακόμη και εάν κάνω μέρες να ανεβάσω ένα θέμα βρίσκομαι σε αναζήτηση για μελλοντικά θέματα.Θα έλεγα όμως καθημερινά.
Πώς γεννιούνται τα posts σας;
Από την καθημερινότητά μου.
Τι εύχεστε στους αναγνώστες σας;
Εύχομαι να ήμαστε καλά και να επικοινωνούμε,να προσπαθούμε και κάποια στιγμή να καταφέρουμε να αλλάξουμε ότι δεν μας κάνει σε αυτόν τον κόσμο...Εύχομαι ο κάθε ένας να πραγματοποιεί τα πιο τρελά του όνειρα!!!




Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ στην φίλη Γιώτα για το βραβείο της. Με την σειρά μου και εγώ απονέμω το βραβείο στους παρακάτω bloggers ( η σειρά είναι τυχαία)...

The  LIEBSTER AWARD goes to......











Δώστε με την σειρά σας το δικό σας βραβείο!!!


*Πληροφορίες για το βραβείο εδώ




4 σχόλια:

  1. Έχεις έναν πραγματικά υπέροχο κόσμο που αξίζει να βραβευθεί!!!! Συγχαρητήρια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη σε ευχαριστώ πολυ...κ αυτο που με κάνει ακομα πιο χαρούμενη ειναι όχι μονο το ότι το βραβείο είναι απο άλλες blogger αλλα και γιατι βλέπω πως σε αυτό τον κόσμο έχω ωραίους συγκατοίκους!!!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος8/10/15, 9:02 π.μ.

    Τα tosodoulika και εγώ :) σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για το βραβείο!!!
    Χάρηκα που σε γνώρισα έστω και διαδικτυακά.
    Keep on Blogging!!!
    http://tosodoulika.blogspot.gr/2015/10/bloggo.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χάρηκα που σε γνώρισα μεσα απο το όμορφο blog σου.Κάτι εντελώς διαφορετικό και τόσο μα τόσο γλυκο!Αγαπω tosodoulika

      Διαγραφή

Blogging tips