Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Λένε για μένα..

Η σημερινή μου ανάρτηση ειναι πολύ διασκεδαστική. Έχει περίπου 1 μήνα που σκέφτομαι να την γράψω. Από την μια λυπόμουν τον χρόνο που θα σπαταλήσω αλλά από την άλλη είπα why not..θα γελάσουμε πολύ. Το σημερινό μου θέμα είναι αφιερωμένο σε όλους τους διπρόσωπους ελεεινούς και κακομοίρηδες ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν με τι να ασχοληθούν και ασχολούνται με τις ζωές των άλλων (αφού η δική τους ζωή βρωμάει από την μπόχα της κακίας τους).. Είναι τόσο ηλίθιοι δε που τα ψέματα που λένε τα πιστεύουν κιόλας!Χιλιάδες ψέματα που τονίζουν για να εντυπωσιάσουν. Είναι και τόσο φίδια μάλιστα που δεν ντρέπονται να βγάλουν την ουρά τους από έξω και να εκθέσουν το άλλο ον τους σιναφιού τους..αλλά ποιος είπε ότι φίδι δεν δαγκώνει φίδι;



Οι φωτογραφίες που θα συνοδεύουν την σημερινή μου ανάρτηση είναι φωτογραφίες από ένα μεγάλο όγκο συνομιλιών που έχω στην κατοχή μου και ένα φίδι μιλάει με ένα άλλο φίδι για μένα!Το αστείο είναι ότι τα άτομα αυτά τα έβγαλα από την ζωή μου,το ένα περίπου 1,5 χρόνο πριν και το άλλο μπορεί και κανένα 6 μηνο. Η ιστορία είναι πολύ απλή,άτυχες γνωριμίες μέσω facebook και λέω άτυχες γιατί μέσα από αυτήν την σελίδα εχω γνωρίσει και πολύ αξιόλογους ανθρώπους. Την μια την έβγαλα με συνοπτικές διαδικασίες από την ζωή μου,πρώτον γιατί η ψυχή της ειναι πιο μαύρη από την κόλαση Τι να θυμηθώ; την κουμπάρα της που την κορόιδευε;τα ψέματά και τα λόγια για όλους...η ευκαιρία μου ήταν το περσινό μου ταξίδι στην Αμερική όπου από την ζήλια της και την κακιά της είχε ένα ξέσπασμα που ουτε γκόμενά μου να την είχα.Εγώ να είμαι στην πισίνα μου στη Φλόριντα και εκείνη να μου στέλνει μηνύματα γιατί μιλάω στην τάδε και όχι σε εκείνη..εκεί είπα τέλος!Η άλλη ακολούθησε τον ίδιο δρόμο από την ζωή μου καθώς δεν κρατάει τον στόμα της κλειστό. Βέβαια για την συγκεκριμένη πιάστηκα κορόιδο γιατί την θεωρούσα καλό παιδί..αλλά ήταν το πιο φίδι άπο όλους..Ήσυχη δήθεν με καλές προθέσεις αλλά ύπουλη και ψεύτρα( κυρίως αυτό)..άσε που όποιος έκανε το λάθος να της πει κάτι προσωπικό της το έλεγε ιστορίες σε όλους τους άλλους...(έχω μάθει εγώ τα προσωπικά των συναδέλφων της,του τάδε,του παρατάδε)..έλα μην μου πεις οτι δεν έχεις γνωρίσει τέτοιους ανθρώπους,απλώς εγώ τους έδωσα αξία,ας την κρατήσουν να με θυμούνται λοιπόν.



Αφιερωμένο λοιπόν στην πρώτη..η οποία με "ξεπέρασε".. να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη λοιπόν που δεν ήμουν εκεί να την στηρίξω στο τραπέζι που χόρευε λίγες μέρες μετά..και φυσικά κατανοώ την άποψη περί "πουτανιας" είμαι σίγουρη ότι το κατέχει το θέμα πάρα πολύ καλά..και φυσικά να τονίσω πως τα μηνύματα αυτά έφτασαν στην κατοχή μου από την δεύτερη,όταν την ενημέρωσα μέσω του συζύγου της ότι θα κινηθώ νομικά για εξύβριση, διαρροή ψευδών ειδήσεων και συκοφαντική δυσφήμηση.Ήταν όταν στην προσωπική μου σελίδα μου έστελνε της συνομιλίες και ορκίζονταν πως δεν έχει μιλησει ποτέ για μένα...και ακολουθεί η δεύτερη φάση γέλιου.






Στις παραπάνω συνομιλίες ήρθε η κυρία κριτής να βγάλει πόρισμά για την ζωή μου.Τύπου ότι με νοιάζει κιόλας.Ο μεγάλος της καημός εάν έχω δικό μου σπίτι,αν με πληρώνουν λογαριασμούς,έχω και ένα μήνυμα που λέει ότι ασχολούμαι με τις υπόλοιπες σαν εμένα μονό με το blog και δεν έχω φίλους γιατί δεν έχω φωτογραφίες στο facebook..Κυρίως όμως δεν ασχολείται μαζί μου!!!Πόσο ηρέμησα όταν ο άντρας της ορκιζόταν ότι η κυρία ποτέ δεν ασχολήθηκε με το άτομό μου...όχι βρε αλίμονο.Αυτό που με κάνει να νιώθω ολοκλήρωση ειναι το ότι απλόχερα χαρίζω γέλιο..αν και μεταξύ μας και εγώ αν ήμουν τόσο διπρόσωπη θα γελούσα με το άλλο μου μισό.Οι φίλοι και η συγγενείς νομικοί με τρόμαξαν περισσότερο...και εγώ ξέρω τον Ντόνλτ Τραμπ!!!!Για το τέλος λοιπόν άφησα το καλύτερο..εγώ που έχω πρόβλημα..και δεν θέλει επαφές μαζί μου μια που έχει πάρει δρόμο..χμ..οκ δεν θα χαλάσω το όνειρο κανενός..


Συγνώμες και όρκοι..που προσπαθούν να ακυρώσουν την ζήλια,την κακία και το μένος που περίτρανο εμφανίζεται μπροστά μου.Ξέρω ότι παρακολουθείτε στενά και το προφίλ μου από άλλα προφίλ καθώς είστε μπλοκαρισμένοι.Ήδη έχω μάθει απο κόσμο ότι ζητάτε τα κινητά τους για να με δείτε...instagram,την σελίδα μου στο facebook και φυσικά το blog μου. Είστε βέβαια τόσο δειλά ανθρωπάκια που κρύβεστε και από την αστυνομία,έπειτα από την καταγγελία που σας έχω κάνει για συστάσεις...βέβαια αυτό είναι κάτι πολύ θετικό για την μήνυση που ήθελα να κάνω.Αλλά δεν θα την κάνω..Δεν θα χαλαλίσω 50€ για να πάρετε κι άλλη άξια..Κρύψτε την σαπίλα της ψυχής σας πίσω από αμέτρητα φίλτρα στις φωτογραφίες σας.Λυπάμαι και ντρέπομαι,όχι για λογαριασμό σας αλλά για τον χρόνο που δίνω σε ανθρώπους που δεν έχουν τίποτα παρά κακία και πολύ ζήλια.Όχι ότι θα το αφήσω έτσι..όλα τα μηνύματα βρίσκονται στην δικηγόρο μου και μια έτοιμη μήνυση την οποία ίσως και να χρειαστεί να καταθέσω..

Ε όχι λοιπόν δεν σας αξίζει η σιωπή μου.Αρκετά σας άφησα να κελαηδάτε.Και πάλι ουτε το όνομά σας θα προφέρω,εδώ να δείτε ποιες είστε,να καμαρώσετε την αξιοπρέπεια σας.Τριγυρίστε τώρα στα μηνύματα και κλαφτείτε σε αυτούς που θάβεται με την πρώτη ευκαιρία...Θυμάσαι "κύριά μου" τις έρευνές σου οτι η τάδε έχει aids ή τις φωτογραφίες που έστελνες και κορόιδευες μια γυναίκα που σε θεωρούσε φίλη της; Εσύ θυμάσαι τα απειρία μηνύματα για την συνάδελφό σου που "κοιμάται όρθια" ή για το πως χώρισε ο τάδε;...και μην νομίζετε ότι δεν μου έχουν πει για όσα διαδίδεται για μένα ,τον άντρα μου και την διαβίωσή μου..Οι πολύ καλοί νομικοί ,τους οποίους ήδη κάψατε με το "πολύ καλά παιδιά" καθώς θεωρείται απειλή, θα σας ενημερώσουν καταλλήλως τι παθαίνει όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα...τον τρώνε οι κότες..Εγώ ανακατεύτηκα με τις κότες και νόμιζαν ότι με λέρωσαν τα πίτουρα..όχι δεν λερώνομαι για έναν και μόνο λόγο..δεν σέρνομαι!!!

Το κείμενο αυτό ήταν κάτι που έγραψα μετά από πολύ σκέψη και παρότρυνση των φίλων μου.Ξέρω ότι υποβιβάζω τα θέματα μου,την αξία της δουλειάς που έχω κάνει εδώ μέσα.'Όμως είναι το βήμα μου,δεν υπερασπίζομαι τον εαυτό μου,δεν έχω λόγο να το κάνω,όμως έπειτα από 1,5 χρόνο έχω δικαίωμά όχι να πω την αλήθεια αλλά να ρίξω της μάσκες...άλλωστε το τι λένε για μένα με άφορά
μόνο όταν το κάνουν άνθρωποι που εκτιμώ.




5 σχόλια:

  1. Αστες μωρε να λενε ακομα κ η αρνητικη κριτική θετικα αποτελεσματα εχει !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα μπορούσα να κάνω εγώ;
      Το κάνουν στους εαυτούς τους...
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο σου.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς μόνο σοκαριστικο θα μπορούσε να είναι!
      Σε ευχαριστώ Εύη μου για την επίσκεψη και το σχόλιο σου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/4/17, 9:44 μ.μ.

      Απίστευτο και τραγικό.
      Κούκλα μου δεν υποβιβαζεις το έργο σου με αυτό που αναρτησες, αν κ εγώ θα ήμουν πολύ εκνευρισμενη. Ο τρόπος που γράφεις δείχνει το επίπεδο σου.Το ίδιο συμβαίνει και με τις κυρίες φυσικά.
      Απίστευτο ότι υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι

      Διαγραφή

Blogging tips