Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Κρεμάστρες από κορμούς!

Θα ήθελα πολύ αυτή την ανάρτησή μου να την διαβάσουν όλοι εκείνοι οι άμοιροι άνθρωποι που με έβλεπαν τα απογεύματα στο δασάκι να κυκλοφορώ με τα παιδιά και ένα...πριόνι!!!Ναι ναι...πριόνι, κανονικότατο...Περπατούσα βλέποντας διάφορα υλικά και μου έρχονταν τόσο υπέροχες ιδέες, και δυο θα μοιραστώ στην σημερινή ανάρτηση...

Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι: 
  • 2 χοντρά κλαδιά 
  • βιδολόγο
  • ακρυλικό χρώμα (επέλεξα το λευκό)
  • γατζάκια για κρέμασμα στο τοίχο
  • σίδερα για να ενώσω τα ξύλα

Αρχικά καθάρισα τα ξύλα και τα έβαψα.


Στην συνέχεια ένωσα τα 2  ξύλα με τα σιδεράκια.
(έβαλα σε 3 σημεία)


Και στο τέλος μέτρησα τις αποστάσεις και βίδωσα τις μεταλλικές κρεμάστρες.
(όπως φαίνεται είχα και έναν μικρό βοηθό στο μέτρημα)


 Από την πίσω πλευρά έβαλα τα κρεμασταράκια  για να το κρεμάσω στον τοίχο.


...και απλά έτοιμη...
μια μεγάλη κρεμάστρα για το δωμάτιο




Υπάρχει όμως και ένα τρίτο ξύλο σωστά?Σωστά...Το τρίτο κλαδί ήταν λίγο πιο πλάγιο...
όμως είχε και αυτό τον προορισμό του.

Τα υλικά σχεδόν τα ίδια με το πρώτο: 
  • 1 κομμάτι  ξύλου
  • ακρυλικό χρώμα
  • γατζάκια για κρέμασμα στο τοίχο
  • και γατζάκια στρόγγυλα

 Έκοψα τα σημεία που δεν μου άρεσαν και έβαψα το κλαδί.


Μέτρησα σε ποια σημεία θέλω να μπουν τα κρεμασταράκια και έκανα τις τρύπες με το τρυπανάκι μου ώστε να βιδωθούν πιο εύκολα.


Στο τέλος έβαλα τα κρεμασταράκια που χρειάζεται για να κρεμαστούν στο τοίχο.


Έτοιμο...τα κολίεδάκια μου βρήκαν την θέση τους!!!



Εύκολα, γρήγορα και με ελάχιστο κόστος, δυο κρεμάστρες για τα ρούχα και τους κολιέδες μου κοσμούν την κρεβατοκάμαρα μου.Είναι από τις περιπτώσεις όπου η φύση γίνεται  η ωραιότερη λεπτομέρεια στον χώρο σου.



4 σχόλια:

Blogging tips