Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Ατζέντα έτοιμη και φύγαμε!!!

Κάθε αμνήμων που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να έχει...μια ατζέντα!!! Είναι απαραίτητη για όλους εμάς που δεν έχουμε άλλο χώρο στο σπίτι ή στο γραφείο για να κολλήσουμε χαρτάκια υπενθύμισης! Μικρά χρωματιστά post it που  υπενθυμίζουν όχι μόνο τις δουλείες ,τις γιορτές,τα ραντεβού ή τις κατασκευές, αλλά και ιδέες που έρχονται...έτσι ξαφνικά!Το ομολογώ ότι πολλές φορές κοιμάμαι με την ατζέντα δίπλα στο κομοδίνο!!!

Και έχω βρει ακριβώς αυτό που θέλω,την ατζέντα εκείνη που έχει όλα όσα χρειάζομαι...θήκες,άλλες θήκες, ημερολόγιο,  σημειωματάριο,όμως δεν μου ταιριάζει,δεν είναι εγώ βρε παιδί μου,κάτι της λείπει...και αυτό το κάτι έρχομαι να της το δώσω εγώ!!!


Χρώματα μπερδεμένα μεταξύ τους και μια μεταλική χρυσή πεταλούδα....
με πιο τρελό και χαρούμενο ύφος είναι έτοιμη να γίνει η μνήμη μου...




1 σχόλιο:

Blogging tips