Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Boho σανδάλια για τα κορίτσια μου!!!

Φέτος το καλοκαίρι αποφάσισα να κάνω ένα ξεχωριστό δώρο στην κόρη και την βαπτιστίρα μου.Δερμάτινα πεδιλάκια σε boho στυλ,στολισμένα παιχνιδιάρικα και μοναδικά,ακριβώς όπως τα κορίτσια μου!!!Με φουντίτσες, χάντρες,ματάκια και διάφορα άλλα κρεμαστά διακοσμητικά..


 Περπατώντας την πλατεία Δημοκρατίας στο κέντρο της πόλης έπεσα επάνω σε σε μια ξύλινη κατασκευή με υπέροχες δερμάτινες καουμπόικες μπότες...(μονο η ψυχή μου ξέρει πόσο τις αγαπώ)..Με σχέδια και διακοσμητικά γαζία...με την στρογγυλάδα στο τελείωμα...θέλω τόσο πολύ ένα ζευγάρι καουμπόικες μπότες!!!(κάτι μου λέει πως μόλις έκλεισα την πρώτη χειμερινή μου αγορά).

Πριν αρχίζω να χαζεύω τις μπότες και να κάνω συνδυασμούς ρούχων στο μυαλό μου είδα στην επάνω σειρά τα κρεμασμένα σανδάλια και τότε ένιωσα πως βρήκα αυτό ακριβώς που χρειαζόμουν...Ένα μαγαζί που θα είχε ποικιλία ώστε να διαλέξω τα σανδάλια που οραματιζόμουν για τα κορίτσια μου!!!Βέβαια μπαίνοντας μέσα στο μαγαζί συνάντησα κάτι που δεν φανταζόμουν...

Το Sandals and boots Mangrove είναι ένα κατάστημα παπουτσιών που πραγματικά σε κάνει να χάνεσαι... Αμέτρητα σχέδια, χρώματα,όχι μόνο σε μπότες ή σανδάλια.
Σε παπούτσια δερμάτινα, ανδρικά, γυναίκεια... δεν ξέρεις που να πρώτο κοιτάξεις..Άλλο πράγμα είχα στο μυαλό μου,άλλο σκεφτόμουν μέσα στο μαγαζί!!!Πραγματικά χάνεσαι...Βέβαια θα ξανά πω ότι με την άκρη του ματιού μου χάζευα τις υπέροχες δερμάτινες μπότες, αλλά δεν είχα πάει γι αυτό!!!
Κοιτούσα γύρω μου, έβλεπα ένα σχέδιο και αμέσως σκεφτόμουν πως θα μπορουσα να το στολίσω για τα ορίτσια μου, δίπλα ένα άλλο ακόμη καλύτερο και πιο δίπλα άλλο ένα πιο εντυπωσιακό και άλλο και άλλο....αμέτρητα!!!
Όσο για την εξυπηρέτηση δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω από την λέξη άψογη...και κακά τα ψέματα ποιος ο λόγος να εμπιστευθείς ένα κατάστημα που δεν θα εξυπηρετηθείς!!!Τόσο η ποιότητα... όσο η εξυπηρέτηση άλλα και φυσικά η τεράστια ποικιλία σε δερμάτινα σανδάλια, έκαναν το Sandals and boots Mangrove ένα από τα αγαπημένα μου καταστήματα!


Για τα κορίτσια μου διάλεξα σε πρώτη φάση το Σπαρτιάτικο σχέδιο,απλό και εύκολο για τον πρώτο μου πειραματισμό..και πραγματικά έκανα την καλύτερη επιλογή.


Χάντρες,φουντίτσες, δαντέλες, είναι λίγα απο τα διακοσμητικά που επέλεξα να βάλω για να στολίσω τα πεδιλάκια...είναι χρωματιστά,παιχνιδιάρικα και μοναδικά....
Ακριβώς όπως τα κορίτσια μου!!!!





4 σχόλια:

Blogging tips