Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Μια μπλούζα σαν καινούρια...

Όταν ασχολείσαι με κατασκευές,κόλες και σιλικόνες σίγουρα δεν μπορείς να είσαι ντυμένη λες και πηγαίνεις για απογευματινό τσάι αλλά ούτε και να φοράς και τις πιζάμες σου. Κακά τα ψέματα βασική προϋπόθεση όταν ξεκινάς τις δημιουργίες σου είναι να φοράς "ρούχα εργασίας"...αλλιώς θα την πατήσεις όπως εγώ!!!

Φοράω που λες το άσπρο μπλουζάκι μου χωρίς να έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόγραμμα για να φτιάξω κάτι...και τσουπ μου έρχεται η ιδέα...Βγάζω κόλλες ,νερά,κλωστές και ξεκινάω...αφού λοιπόν τελειώνω την υπερτέλεια δημιουργία μου....(και αναφέρομαι σε αυτήν) και κάθομαι να την καμαρώσω...ανακαλύπτω πως το άσπρο μπλουζάκι που φορούσα έγινε πουά από τις πιτσιλιές. Σιγά μωρέ (λέω μέσα μου) πρώτη φορά είναι?με την διαδικασία πλυντήριο- στεγνωτήριο θα εξαφανιστούν τα πάντα όλα!!!....."ναι καλά" έλεγαν οι πιτσιλιές στην μπλουζίτσα μου. Πλύθηκε...ξανά πλύθηκε αλλά δεν άλλαξε τίποτα....οι πιτσιλιές μείναν εκεί.


Και κάπως έτσι..ως ζωγράφος και λάτρης της επαναχρησιμοποίησης των αντικειμένων σκέφτηκα να εκμεταλλευτώ τις πιτσιλιές!..δεν θέλετε να φύγετε???
ε λοιπόν θα γίνεται κ μόδα...έτσι λοιπόν αγόρασα χρώμα για ζωγραφική υφασμάτων,
βγήκα στην αυλή και...


Άρχισε ο πόλεμος.....


Οι οδηγίες για τα χρώματα υφασμάτων βρίσκονται επάνω στη συσκευασία και ίσως διαφέρουν από εταιρία σε εταιρία.Στο συγκεκριμένο αφού έριξα το χρώμα 
(μην επιχειρήσετε κάτι τέτοιο μέσα στο σπίτι γιατί δεν ξέρετε που μπορεί να λερώσει το χρώμα)
..άπλωσα την μπλούζα και την άφησα να στεγνώσει.


Στην συνέχεια αφού στέγνωσε την σιδέρωσα (όπως έλεγαν και οι οδηγίες ) 
και την ξανά έπλυνα την επόμενη μέρα.


 Τώρα αν πω ότι η συγκεκριμένη δεν είναι η αγαπημένη μου μπλούζα θα πω ψέματα!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips