Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Μια ματία στον κόσμο μου.

Παρασκευή σήμερα...Αν και ο καιρός δεν με προδιαθέτει για προγραμματισμό εξορμήσεων το Σουκού,θέλω να πιστεύω ότι μαζί με την μικρή μου (η οποία γιορτάζει κιόλας) κάτι θα κάνουμε. έχουμε υιοθετήσει εδώ και αρκετό καιρό τα "κοριτσοπρογράμματα" και το απολαμβάνουμε και οι δυο πολύ!Ελπίζω το Σάββατο να καταφέρουμε να πάμε στο Thessaloniki Fashion Project 2 // Αποθήκη Γ' // 21.05.2016  ...Θα δείξει...γιατί όπως είπε και μια φίλη...ο Μάης πρέπει να έχασε το "κορίτσι του" φέτος και την πληρώνουμε εμείς!Ότι και να γίνει όμως,με δυο παιδιά...μια εορτάζουσα κατάσταση,με ρούχα που πρέπει να πλιθοσιδερωθουν,φίλους που θέλω οπωσδήποτε να δω και αμέτρητα project προς τελείωμα ...το Σουκού μου προβλέπεται...γεμάτο...όπως πάντα!!!



Μια εξόρμηση στο αγαπημένο μου κατάστημα υλικών για τις κατασκευές μου ήταν αρκετή για να έρθουν στο μυαλό μου και άλλες ιδέες...Μεγάλο ρόλο βέβαια παίζει και το ότι κάθε φορά που επισκέπτομαι το κατάστημα Σεϊρίδης όλο και κάτι καινούριο θα υπάρχει... Κάπως έτσι και αυτή την φορά...πήγα για να συμπληρώσω τα υλικά μου και...μπλέξαμε!!! Υφάσματα, κορδέλες, διακοσμητικά...τα πάντα όλα!!!Ότι χρειάζεται ένας χειροτέχνης για να διακοσμήσει τις δημιουργίες του,ξύλο,μέταλλο,τσόχα...ουφ μόνο που τα σκέφτομαι θέλω να πάω και να τα πάρω όλα... Φυσικά δεν χρειάζεται να αναφέρω την ποικιλία τους σε υλικά για γάμους,βαπτίσεις εκεί νομίζω είναι οι top...Βέβαια διοργανώσεις τέτοιου τύπου αναλαμβάνουν και οι ίδιοι.Μια επίσκεψη στην σελίδα τους S Δημιουργείν   στο facebook θα σας καταπλήξει. 

Κακά τα ψέματα ,εν μέσω τέτοιας κρίσης,ειδικά εμείς που ασχολούμαστε με την χειροτεχνία,δεν ψάχνουμε καταστήματα που θα μας προμηθεύσουν μόνο τα υλικά που θα χρησιμοποιούμε στις κατασκευές μας και τέλος,αλλά να νιώθεις πως έχεις και μια ανθρώπινη και φιλική σχέση.Για μένα τουλάχιστον είναι σημαντικό να ξέρω και να αισθάνομαι ότι το κατάστημα που θα πάω να ψωνίσω δεν με βλέπει σαν πελάτη μόνο και η εξυπηρέτηση που θα έχω θα είναι η καλύτερη δυνατή.Γι αυτό και το κατάστημα Σεϊρίδης   είναι από τα αγαπημένα μου.Φιλικό περιβάλλον,άψογη εξυπηρέτηση και πολλές πολλές προτάσεις...Πηγαίνεις με μια ιδέα που κάπως έχεις φτιάξει στο μυαλό σου αλλά δεν έχεις εντοπίσει τον σωστό τρόπο να γίνει πράξη...σίγουρα έχουν άπειρες προτάσεις και ιδέες για να πραγματοποιήσεις αυτό που σκέφτηκες.

Όταν διοργάνωνα την βάπτιση του Ηλία μου  όλα τα υλικά τα πήρα από εκεί,τα υλικά για τις μπομπονιέρες,τις γάζες του στολισμού,τις χάντρες, τα λουλούδια για τα  στεφανάκια των κορίτσιων, τις κορδέλες για τα προσκλητήρια του Ηλία μου,τις κορδέλες προσκλητήρια που έκανα για μια φίλη,τα μπισκότα και φυσικά τα υλικά μου για τα μονογράμματα και τα στεφανάκια μου!

Αυτό που νιώθω εγώ κάθε φορά που πηγαίνω εκεί είναι σαν να βάζεις ένα παιδί σε παιδική χαρά...ή μάλλον πως θα ένιωθες εάν σου έφερναν ένα μεγάλο κουτί από τα αγαπημένα σου γλυκά και ήταν μόνο για σένα...ε αυτό!!!Είναι πολύ βασικό να έχεις καταστήματα βάσεις...καταστήματα που ξέρεις ότι θα σε εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο..Μπορώ να πω πως είναι από τα αγαπημένα μου καταστήματα (και όχι άδικα)ο  ΣεϊρίδηςS Δημιουργείν αποτελεί ένα μεγάλο μέρους του κόσμου μου!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips