Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Κουζίνα από χαρτί!

Σημασία δεν έχει τι μπορείς να αγοράσεις,αλλά τι μπορείς να φτιάξεις.Πέρα από την λατρεία που έχω για τις κατασκευές απολαμβάνω την αναμονή της κόρης μου όταν της φτιάχνω κάτι.Περνάμε τον χρόνο μας δημιουργικά καμαρώνω και εγώ για το αποτέλεσμα και φυσικά δεν συγκρίνετε με τίποτα η χαρά στα μάτια της! 

Ψάχνοντας στο ίντερνετ ανακάλυψα πολλές κατασκευές για παιδιά με χαρτόνι!Είναι ένα υλικό οικονομικό και ανακυκλώσιμο.Το χαρτόνι είναι ένα υλικό που χρησιμοποιώ αρκετά στις κατασκευές μου.Αυτή την φορά η κατασκευή μου είναι αφιερωμένη στην κόρη μου,καθώς αποφάσισα να της κάνω μια κουζίνα...Σαν κοριτσάκι ξετρελάθηκε!!!


Τα υλικά που θα χρειαστούμε :

  1. Χαρτόνι(υπολογίστε 3-4 μεγάλα χαρτοκιβώτια).
  2. Κρυσταλλική κόλλα(που γίνεται διάφανη καθώς στεγνώσει)
  3. Ένα μεγάλο πινέλο.
  4. Σιλικόνη.
  5. Ένα πλαστικό τάπερ.
  6. Φαλτσέτα


Μετρήστε και κόψτε στο μέγεθος του τάπερ ένα κομμάτι.Αφού βεβαιωθείτε ότι το τάπερ εφαρμόζει σωστά,βάλτε στο χείλος του τάπερ από την εξωτερική πλευρά σιλικόνη και αφήστε το να στεγνώσει.



Για το υπόλοιπο κομμάτι της κατασκευή τής δεν έχω να σας πω πολλά πράγματα.Είναι στην δική σας κρίση τι θα κατασκευάστε..Παρακάτω σας δίνω ένα πατρόν για την κατασκευή της δικής μας κουζίνας.




Αυτή είναι λοιπόν η καινούρια μας κουζίνα...


Και εδώ η μικρή μου νοικοκυρά ετοιμάζει το μεσημεριανό μας!!!





Καλή Επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips