Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Καλώς σας βρήκα!!!

Όλα γύρω μας είναι εικόνες...χρώματα, αρώματα...σχήματα.
Μέσα σε αυτόν τον κόσμο υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να αλλάξουμε,να δημιουργήσουμε ανακατεύοντας τα δικά μας χρώματα,τα δικά μας αρώματα...όλα εκείνα τα σχήματα που ήμαστε εμείς.Δεν έχει σημασία εάν τελικά ο κόσμος γύρω μας είναι όμορφος η άσχημος....σημασία έχει πως βλέπουμε εμείς τα πράγματα που υπάρχουν...σημασία έχει τι χρώμα δίνουμε εμείς στον κόσμο μας...

Είμαι η Δέσποινα...μαμά,σύζυγος, φίλη και αμετανόητη καλλιτέχνης..κινητήρια δύναμή μου η δημιουργία και η δυνατότητα μου να πραγματοποιώ όσα φαντάζομαι και όσα μου αρέσουν. Αγαπώ την ζωγραφική (έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα σχέδια των tattoo),τις κατασκευές και την επαναχρησιμοποίηση των αντικειμένων... Σπουδές στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και τις τέχνες...ο έρωτας όμως με μεταμόρφωσε σε περήφανη μαμά της μικρής Ελένης..Θεσσαλονικία (σε λέω) με το ιντερνετικό όνομα Peloma BoQ...

Γιατί δημιούργησα αυτό το blog??? δεν ξέρω..θέλω να επικοινωνώ,να μοιράζομαι και να ψυχοθεραπευομαι... Δεν θα μπορούσα να δώσω τίτλο ή κατηγορία ...το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αυτός είναι ο κόσμος μου...
καλώς ορίσατε..


Θα ήθελα να ντύσω την πρώτη μου ανάρτηση με μια υπέροχη τοιχογραφία από την Αστόρια της Νέας Υόρκης...Βέβαια είναι ένα μικρό κομμάτι της αλλά είναι υπέροχο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips